Selasa, 10 Mei 2011

Misteri Kehilangan Stoking!

Assalammualaikum dan salam sejahtera,


Itu dia. Dah takdo benda lain ke yang nak hilang tok oii. Kalau emas zhulian hilang tak palah kecoh. Ni setokin sebakul 3 hengget hilang pun dah kecoh. Bukan apa, atok pelik bin ajaib dengan kehilangan setokin yang atok beli tempoh hari. Siap report kat balai polis pesbook lagik!


Atok tetap tak puas hati. Walaupun setokin tu 3 hengget sebakul, tapi atok nak selesaikan jugak misteri tu. So, semalam atok memulakan operasi mencari di sekitar bilik dulu. 

1. Bawah katil   : Negatif
2. Bawah baju-baju terbarai malas nak lipat : Negatif
3. Bawah tapak alas kaki : Negatif

Haishh! Mano poie eh ni. So, atok teruskan mencari di luar kawasan bilik. Dan tempat yang atok pergi adalah di bakul kitar semula plastik! Mata atok tertancap pada satu plastik hitam. 

Sila perhatikan plastik hitam itu


Ye, inilah plastik itu! Nampak tak ada benjolan di situ?


Inilah benjolan itu. Mission  accomplished!
So, atok terus capai kalkulator, tolak-bahagi-kuasa tiga-kamiran tahun atok dilahirkan......kesimpulannya..


DAH TUA SANGAT KE AKU NI????

22 ulasan:

liyana berkata...

haha..atok atok..tp btul kdg2 terlupe brg ltk mne..tp x prnh agi ltk dlm tong smpah..hehe

MISS QASEH SAIFUDIN berkata...

hahaha,,,,perkara biasa laa tu..orng muda pon slalu lupa mana letak barang..ni pulak atok..=p

~melawak jaa..xmo marah naa..=)~

jeely jelly berkata...

haha.. asal atok pergi buang stoking tu.. HAHA ! naye naye :)

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha...atok ni....nsib baik lori sampah tak angkut...kalau tak gigit jari la gamaknye..hehehe

faiz berkata...

yg ni btol pelupa ni...dicampak terus keik tong sampah tu..

chii berkata...

heheh..nasib baik stokin tu agak besar..agaknya kalo brg2 kecik..sure x perasan kan..ihiihi.

blog-tips-kurus berkata...

nak inteperem stoken minyak diesel yek?! bile Parkson sale RM3 je tu?!

diana amin berkata...

haha lawak2....

Mohamadazhan hjDesa berkata...

dia main sorok2 tu.haha.

rezeki kembali kepada atok semula tu =)

Suhami Ahmad berkata...

liyana : Atok mempunyai masalah memori singkat tau. Macam tu lah. Kejap je dah lupo mano lotak

Suhami Ahmad berkata...

MISS QASEH SAIFUDIN : Agaknya atok banyak minum air semut tak? hihi

Suhami Ahmad berkata...

jeely jelly : Atok tak ingat tau. Sebab kebetulan ada 1 lagi plastik sebijik cmtu. Atok tengok plastik tu dah kosong. Tu yang atok ingat setokin hilang

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Itulah. Dah lah bulan ni atok punya pinggang dah macam tiang letrik gara-gara ngompul duit. erk!

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Atok lupo faiz. Betul lupo. Sobab atok ingatkan plastik tu takdo isi

Suhami Ahmad berkata...

chii : Setokin pun atok dah huru-hara, inikan pulak bahan2 kecil. Kompem tak jumpo! huhu

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Psttt. Atok boli kek pasar malam yo!....ado less!

Suhami Ahmad berkata...

diana amin : plawok plawok plawok...erk...lamo diana amin tak singgah

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan hjDesa : Hihi. dia main bachak2 kan....Alhamdulillah. Itu rezeki atok lah tu dapat jumpo

~Nabilah~ berkata...

atok atok...smpai dh trbuang pown x prasan..hehehe

Cik Rimau berkata...

adeh.. mude2 da lupe.. atok atok.. hehe

Suhami Ahmad berkata...

~Nabilah~ : Hihi...itulah. Penyakit lupo atok menyerang

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Kih kih...keturunan

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih