Sabtu, 7 Mei 2011

Fakta Menarik

Jika kita ingin terus hidup di saat tiada makanan, kasut adalah makanan terbaik untuk dimakan kerana mengandungi cukup gizi untuk hidup buat sementara waktu. Believe it or not? Believe it!






Dalam satu titis air, mengandungi 50 juta bakteria




Dengan menaikkan kaki perlahan-lahan dan berbaring tenang dengan punggung lurus, kita tidak akan tenggelam dalam selut.




Setiap 1 daripada 10 orang di dunia ini, hidup di pulau.




Memakan saderi membuang kalori lebih banyak dari pada kalori yang terkandung dalam saderi itu sendiri.

27 ulasan:

Ayie berkata...

setiap 1 daripada 9 kawan manusi menghidap aids.. Cuba kira member anda.. ^^

Ayie berkata...

*manusia

faiz berkata...

kasut tu goreng pon sodap..huhu

~Nabilah~ berkata...

biar betol mkn kasut...hahaha

Shahrul Izwan berkata...

makan kasut?
makan mentah ke masak dulu?
hahaha^^

MISS QASEH SAIFUDIN berkata...

1: soalan soalan..kasut tu yg baru ke yg daa lama?..nk kena masak dulu ke xyh?..

2: 50juta?..wow!..~penah tgk air tasek bwh microscope..siyesly pening tgk microbe yg gerakgerak tu~

3: soalan soalan..selut tu ape ek?..
~maaf..saya xtaw..=P~

4: best tinggal kat pulau..=)

5: daun saderi?..~urm..pnah ke x ek mkn daun ni?..~

Suhami Ahmad berkata...

Ayie : Maksudnya 10% penduduk dunia ada AIDS ek....banyak tu

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Masak gulai lomak cili api

Suhami Ahmad berkata...

~Nabilah~ : Itulah, atok mula2 tak cayo...tapi cayolah...hihi

Suhami Ahmad berkata...

Shahrul Izwan : Kalau dah darurat mana nak cari unggun api kan. Atok rasa mentah2 tu

Suhami Ahmad berkata...

MISS QASEH SAIFUDIN :

1. Bergantung pado situasi darurat tersebut. Kalau time tu pakai kasut lamo, ngap la kasut lamo tu.

2. Banyak. Sobab tu air kono masak dulu.

3.Selut tu macam lumpur

4.Atok kalau diberi peluang, nak yo tinggal kat pulau.

5.Selalu buek sup tu

Ezay Hadry berkata...

kasut tu rebus ke? hehe lagi lama kasut tu lagi sodap kan?

kalau kat Ganu banyak kampung nama pulau depan nya, itu kire pulau jugak ke?? hehe

zati embong berkata...

nmaknya kena ada stok kasut yg bnyak.

kasut x basi O.o

Sham berkata...

kasut masak 3 rasa satu...!

MISS QASEH SAIFUDIN berkata...

oh..okay..baru taw..
thanx jawab..hehehe

KUREKURE COMEL berkata...

tok yg kasut tu betul ke?kalau cmtu mina takk jd la nak buang selipar lama...hehehe...

chii berkata...

kasut? mkn kasut gombak ok dak :p

RIAN berkata...

rebus kasut tu, tapis amik air je. amalkan tiap2 pagi. hahha

Suhami Ahmad berkata...

Ezay Hadry : Atok tak pastilah Ezay. Kalau dah keadaan kecemasan, mcm mana nak rebus ek....yoko? Atok raso itu bukan ketgori pulau tu. Ada apa pado nama..huhu

Suhami Ahmad berkata...

zati embong : Erk...ha baik start buat collection skang...kih kih

Suhami Ahmad berkata...

Sham : Bukan setakat 3 rasa....8 rasa pun boleh masak... :P

Suhami Ahmad berkata...

MISS QASEH SAIFUDIN : Wekem Qaseh :)

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Baik jangan buang. Simpan buat pekasam. Huhu

Suhami Ahmad berkata...

chii : Gombak boleh, kasut lombok pun boleh...erk

Suhami Ahmad berkata...

RIAN : Untuk muka berseri-seri, tul tak RIAN?

>_<

RIAN berkata...

ye untuk muka berseri and rambut lurus lembut iklan rejoice. hahah,

Suhami Ahmad berkata...

RIAN : Erk...klu cenggitu atok nak rebus lah...hihi

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih