Ahad, 17 April 2011

Sign Board Kahwin!


Walopun kito ni generasi minang ke lapan, tompi jangan dilupo an loghat kito yo waghih. Kok mano sudut pun kito berado, adat tu jangan lupo. Tompi adat yang tak bercanggah dengan agamo lah yo. Ha, cubo amik contoh pasangan serantin kito ni ha...papan tando guno bahaso ibunda gitew. Meooww. So sweet ha....Mogo kekal sepanjang hayat dan dianugerahkan anak-anak yang soleh dan solehah.
^_^






20 ulasan:

ShaLLeyShaLina berkata...

waaaaa cool la tokkk.....ahakss

KUREKURE COMEL berkata...

sempoi betul...hehehe...

ke majlis tok tu....hihihi

Mish Apple berkata...

nk ko dopan la ni..

faiz berkata...

somangat nogori yg kueik ni..

Salfiza berkata...

comel!!!
nnt atok akwen wat gitu jugak eh?hoho

Novelgurl berkata...

pergh bestlah ! haha.

| gad1s s0ypans | berkata...

huhuhu....
gad1s penin baca....
p0kat b0nar bahasa at0k.....

)=

Miss Ran berkata...

otai betol! ske la

ko dopan laie

Pirate berkata...

Atok gi mano lamo eden x nampak!

Suhami Ahmad berkata...

ShaLLeyShaLina : Bukan atok. Orang yang buek tu...huhu

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Hepp. BUkan majlis atoklah, Mina

Suhami Ahmad berkata...

Mish Apple : haa, jangan tersosek kang

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Osah loghat boto an

Suhami Ahmad berkata...

Salfiza : Atok kawen? eerkkk!

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : NG tak nak buek camtu? huhu

Suhami Ahmad berkata...

| gad1s s0ypans | : Haa, sobab tu atok tak guna 100% dialek negori tau dlm entry "diari atok"...takut ado tak paham...hihi

Suhami Ahmad berkata...

Miss Ran : Hihi, sempoi an?

Suhami Ahmad berkata...

Pirate : Atok di sini (edisi A.C Mizal) huhu

Cik Rimau berkata...

cute je papan tanda siap ade icon kartun tu ag.. susah nak jumpe.. hehe

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Itulah, atok pun tak ponah hayat jumpo

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih