Selasa, 5 April 2011

Perjumpaan Pegawai Perakaunan Negeri Sembilan

Assalammualaikum,
Hari ini atok tak masuk opis sobab ado perjumpaan dengan Akauntan Negara Malaysia. Ha...kami semua kakitangan perakaunan dari serata alam Negeri Sembilan telah berkumpul di Wisma Negeri bermula pagi tadi sampai ko tengah hari ni ha. Atok raso Akauntan kali ni peramah sikit. Senyum sokmo deh!

Psstttt...jap lagi atok nak gerak ke Putrajaya pulak. Nak p JPM amik report KKWT sepanjang tahun lopeh punyo. So, tak dapatlah aku nak mencarut lebih2 dalam ni yo! Jumpo lagi esokkkkk!! Bluekkk....Tata titi tututtttttttt.....

Nampak ke kau Akauntan Negara kat tengah2 tu???
Nak p sini jumpa PM..sapelah aku nak jumpa PM ye x...

19 ulasan:

Novelgurl berkata...

mestilah manusia..haiwan nk ke jumpe PM ..Hoho =.=

sahromnasrudin berkata...

atok..gaji den tak masok lagi huhuhuhhuh

KUREKURE COMEL berkata...

tok2..kemain suke dia...hehehe

chii berkata...

tlg watkan kira2 utk chii skali ye :p

zazaw berkata...

boleh lah belaja acc ngn atok
hikhikhik

faiz berkata...

accountant hebat atok ni..

Sham berkata...

ooo selamo ini ekau asyik dok mencarut yolah dalam blog ni yo...?

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : huhu, nakal ek Novelgurl

Suhami Ahmad berkata...

sahromnasrudin : erkk! nanti atok cek balik!

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Atok dapek jumpo kawan2 lamo ha Mina...setahun sekali yo jumpo

Suhami Ahmad berkata...

chii : nak kiro tambah tolak atok tahulah chii...huhu

Suhami Ahmad berkata...

zazaw : Alaaa...atok pun fail akaun ha zaw....

Suhami Ahmad berkata...

faiz : haish, atok bukan akauntan hebatlah, faiz...

Suhami Ahmad berkata...

Sham : Terpakso. Nak cari rezeki lebih. Erkkk!

Cik Rimau berkata...

atok busy ye.. atok.. gaji xnaik ke.. hahaha

Cik Rimau berkata...

atok busy ye.. atok.. gaji xnaik ke.. hahaha

blog-tips-kurus berkata...

Kelihatannya ramai akauntan wanita. Di manakah lelaki??????!

**tok, sila fwd no kazenmu yg bertugas di puncak GH itu. tq ;)

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Gaji atok pun tak naik ha...mencik!

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Lelaki semakin dimamah usia..

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih