Ahad, 24 April 2011

Iklan Sunsilk

Atok tak tahu nak koba camno laie dah. Inilah yang dinamokan sebagai terlalu kreatip. Agak eh dah tensen bonar nak menjawab soalan final logaritma, tu yang jadi macam tu. Iklan kegemaran atok pulak tu jadik mangso. Apa2 pun atok tabik spring kat diorang. Sempoi n kretip!

6 ulasan:

faiz berkata...

xbley blahla video ni atok..heheh

Mohamadazhan hjDesa berkata...

hahaha...pelakon terbaik musim ni..ni muka macam atok ja, yaka =)

Novelgurl berkata...

dh prnh tgk dh..hua3 =.=" x ley bla betul lah,. Tak geli geleman ke dorang mse wt nie.renung2~.hiya ~ hiya ~

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Kih kih....sampai ati diorang menkomersialkan lagi iklan kegemaran atok..huhu

Suhami Ahmad berkata...

Mohamadazhan hjDesa : yang mana? Heroin tu kaa?
*pengsan

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Itulah. Renungan menusuk kalbu betul tu

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih