Jumaat, 15 April 2011

Dan Sebenarnya

Lirik Lagu Dan Sebenarnya - Yuna

Oh bulan
Yang melayan diriku lagi
Pabila air mata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

Ku enggan
Berpura-pura ku bahagia
Ku enggan
Melihat kau bersama si dia
Oo ku akui cemburu mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

[Bridge]
Di saat kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air
Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

Download Yuna - Dan Sebenarnya.mp3





Haaa! dah dah....kembali ke dunia nyata. Dan sebenarnya "hadiah" yang pos laju tu hantar adalah ni ha....


Ni lah "hadiah" tu




Pasal PTPTN tukar ke pinjaman Ujrah tu....atok terliquid paper salah satu borang tu!

So, PTPTN alert suruh hantar semulo. Tu sajok. No hadiah2 wokey. Soddeh!   T.T

16 ulasan:

faiz berkata...

kesian atok...igtkan hadiah bosar mano dtg...

chii berkata...

lerh..ingtkan hadiah td..skali surat daa,,ehehe..

background lagu da best :p

Novelgurl berkata...

eh ad lgu jiwng ~
erghh!
asyik x best je penamat nie =.=

lemongrassbeam berkata...

hahaha....ingt hadiah dr yuna td.uhuk

blog-tips-kurus berkata...

tok, prosedur nak tukar ke ujrah camne? ai da register online tapi x respon pong! Adakah talian hayat telefon mereka mudah & mesra untuk dihubungi? bila depa pos borang itu?

*never ever use blanco. macam tak biasa. mmmm...

Cik Rimau berkata...

haha.. atok ni nak adiah je kojonyo.. hik3

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Soddeh atok ha....

Suhami Ahmad berkata...

chii : Kih kih...surat cinta dari PTPTN

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Haaa, atok peminat tegar Yunalis Zarai tau....kih kih

Suhami Ahmad berkata...

lemongrassbeam : BUkan... :'-(
huhu

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Ha, dalam previous entry atok ado sharing...Search je blog ni "Ujrah" ek...

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Mustilah...Cik Rimau tak mau kasik? hihi

KUREKURE COMEL berkata...

nmpk gayanya tok kena bayor la utang tu...hehehe....


mina tak bayar lg ni...hehehe

Aziela berkata...

aik..takdo caldina ko? sok2 sampaila tu agak eh...

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Nak tak nak, konolah Mina...hihi

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Huhu...sapolah nak kasi caldina tu kak Aziela.... :P

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih