Khamis, 17 Mac 2011

Pengumuman Penting

Mulo2 atok nak mintak hampun sobab lately atok jarang muncul di arena berprestij ni. Prestij ker? Bukan atok menyombong sehinggakan membuang kotak jerit. Bukan atok lupo diri sehinggakan tak balas komen dari kalian. Tapi....atok sangat double triple fourthple sibuk sekarang. Sibuk dengan audit. Sibuk dengan kursus. Sibuk dengan kojo. Sibuk dengan hal peribadi. Sibuk ngan...ah! sibuklah kau!...........astagfirullah tok! tak bek herdik cucu camtu. Mintak ampun balik! mintak!...Ha tengok! Kan dah berkurangan satu "like" facebook tu!

Itulah. Tapi atok cubo sedaya upaya untuk membalas komen mana yang singgah bagi komen. Atok cubo sedaya upaya untuk beramas-tamas dengan kalian balik. Jujurnya, jumlah kedatangan cucu kat blog atok semakin berkurangan juga adalah penyebab mengapa atok kurang bersemangat untuk update blog seperti biasa. Entahlah, atok rasa macam syok sendiri plak selama ni. Yo ko? Tak kisahlah, yang ponting masih ado yang sudi datang baco artikel cabuk atok ni. Yang singgah bagi komen, atok cayang kamu.

Namun, walaupun takda entry fresh dari atok kebelakangan ni, tapi atok tatap menghidangkan kalian dengan isu-isu semasa yang sedang berlaku kat dunia kita sekarang. Sekali sekala apa salahnya kita serius kan. Mungkin entry yang sedikit serius ni akan membuatkan kita lebih bersyukur kerana tidak berada dalam situasi buruk itu. Buatkan kita termenung sebentar, bahawa Allah itu masih sayangkan kita dan memberi kita peluang untuk memperbetulkan yang salah sementara nyawa masih dikandung badan. 

Well, apo-apo pun, insyaAllah atok akan kembali dalam masa terdekat. Mesti kalian rindukan segmen atok. Rindukan Tok Wan, Kak Milah, Auntie Mei Mei, Cikgu Nasir, Abang Joe, Ujang dan segmen-segmen lain. Iyo la tu hai rindu! Apo2 pun InsyaAllah, apabila semua back to normal, atok akan terus bersiaran seperti biasa. So, apa yang penting?

Solat jangan tinggal...


Pesan atok : Ceh ceh...ucapan haku kali ni ala-ala nak mintak kene pelempang hundi jadi Presiden Kelab Catur plak ye! psttt...atok disable kotak jerit bukan sobab atok sombong, tapi sobab atok takut tak sempat nak singgah balas blog kalian dalam masa terdekat. Apa2 pun, itu hanya untuk sementaro  =)


8 ulasan:

KUREKURE COMEL berkata...

tok tak bersemangat ye....ishh2..

sorry la sbb mina pun sibuk gile skrg..huhuhu...



amat sedih woo...
tok jgn lupe segmen cerpen tu...
nnti termimpi mimpi lak nak tau cont nye..

faiz berkata...

okla tu atok..time mude nila menyibukkan diri..kang dah tuo bley dok goyang kaki bersamo cucu yg sobonar..

Marhaenonymous berkata...

samo laa...ese pun sebok bona maso ni..argghh!

Salwa berkata...

nampak nyer sume orang sibok.tak pe2.teruskan bekerja berkualiti.haha.(ayat pekerja bkaliber)

Unknown berkata...

KUREKURE COMEL : Hihi..Mina suka cerpen tu ye. Itu wajib atok publish sobab novel tu atok memang dah 100% siapkan

Unknown berkata...

faiz : Hihi. boto tu faiz

Unknown berkata...

Pena Marhaen : Tapi Marhaen masih dapat hasilkan puisi yang hebat =)

Unknown berkata...

zaidatul salwa : Wah, wawa mekasih ^_^

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih