Sabtu, 19 Mac 2011

AWAS, Kita sudah lama diperhatikan!!!

Baru-baru ini Agensi Perisik yang berpangkalan di Amerika Syarikat telah membuktikan bahawa umat manusia sedang diperhatikan selama ini! Laporan dilaporkan meningkat berkaitan sejenis mahkluk yang membuat intipan rahsia. Menurut Ketua Agen Perisik tersebut berkata, bahawa mahkluk ini mula berminat untuk menguasai dunia satu hari nanti. Berikut merupakan hasil rakaman cctv secara spontan yang berjaya dilaporkan di media antarabangsa baru-baru ini.

















Jika sesiapa terserempak dengan makhluk ini, sila maklumkan kepada pihak agensi dengan segera. Anda mungkin akan dibayar upah yang lumayan....Tora datang lagi!!! sorang sekotak. Sekian.

24 ulasan:

faiz berkata...

adoyaii...ntah2 btol kucing ni jadi perisik...heheh

~iera nazirah~ berkata...

ingat ape td...hehe..sy suka n sayang makhluk itu

Haz berkata...

kucing pun blh jadi perisik..
hebat2..
haha

Kumbang Jingga berkata...

comel makluk tu hehehe

kyo_9 berkata...

jangan cakap Amerika, kalo Afrika cakap kite diperhatikan pon ak percaya!

wanacesh berkata...

mungkin diorang ni sebenarnya nak menguasai dunia,,maklumlah manusia tengah lalai sekrg,,rumah kter ni atok ada dua perisik,,nak kena sembelih nh,,

hawiz berkata...

bahaya2

KUREKURE COMEL berkata...

sengal ye tok....sabar je la....
hahaha.....



comel gile kucing2 tu....hehehe

Phoebe Mcguire berkata...

adoii! comey molep pengintip-pengintip nie..kalu gtuh..kuasailah..xkisahlah :)

DayangkuLynn berkata...

senget! haha

Suhami Ahmad berkata...

faiz : haish, takdolah faiz...hihi

Suhami Ahmad berkata...

~iera nazirah~ : Atok pun samo ^__^

Suhami Ahmad berkata...

Haz : Hihi comel tak

Suhami Ahmad berkata...

Kumbang Jingga : Comel2 kan

Suhami Ahmad berkata...

kyo_9 : Hepp....cepat caya ek

Suhami Ahmad berkata...

wanacesh : Tak mau semelih...perisik tu comel...

Suhami Ahmad berkata...

hawiz : Baik hawiz ati-ati...

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : =P

Suhami Ahmad berkata...

Phoebe Mcguire : Betul ni tak kisah? hihi

Suhami Ahmad berkata...

DayangkuLynn : Apo yang senget...ooo nak koba otak atok senget ek...

larikkkkkk

Cik Rimau berkata...

huwaaaaaaaaaa... comel gile.. cik rimau pon suke kucing.. meeeoooowwww

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Cik RImau jangan makan...hehe

Cik Rimau berkata...

adeh atok ni.. smpai ati ye pk cik rimau nak mkn kucing2 nie.. cik rimau pencinta kucing tau.. mau main dgn sume kucing2 tu.. eheheh

Suhami Ahmad berkata...

Cik Rimau : Hehe...atok guraulah

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih