Ahad, 27 Februari 2011

Gambar bayi paling comel di dunia

Baby : Nyummi! Sidap nyer ayam kehepsi nih!
Bulldog : .......................Apakah?




Baby : Dah besar nanti haku nak ganti Auntie kak halimah jongang? amacam, bleyy??




Baby : Ya Allah, Ya Tuhanku. Kau berilah petunjuk pada mak apak ku.




Baby : Warghhh! Napa mak beli barbie macam ni? Ngeri aku tengok!! waaa.......






Bapa : Betul ke anak aku ni?
Baby : Pak, mama penah skandal ngan michael schumacher. Sebab tu aku giler kete.




















16 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

huhu..gile ganas kfc die..haha

TheChekJah berkata...

omg!! halim jongang junior... halim sebab dia lelaki... haha...

faiz berkata...

kesian btol bdk tu...kena tampal kat dinding..

KUREKURE COMEL berkata...

tok...tu baby buat aksi pelik la...
heeee....


yg gg tu betul ke?aduiii...hehehe

alepridz berkata...

wakakakakka.... yang kene tampal kat dinding tu camna tu? siot tul yang mendajal...

naqiah berkata...

hehehe... comel

KinosKoko berkata...

aloh atok...anak sapo atok rembat nih??

Suhami Ahmad berkata...

.: iEyLa :. : Hihi, kesian bulldog

Suhami Ahmad berkata...

TheChekJah : bahaha! lagi doploh tahun

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Itulah, nanti dah besar mak apak dia pulak kena tampal

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : Yang gigi tu kopek dia je.hihi

Suhami Ahmad berkata...

alepridz : Itik pun jadik mangsa. Bahaha

Suhami Ahmad berkata...

naqiah : =P

Suhami Ahmad berkata...

KinosKoko : Anak omputih. Kok anak melayu dah lamo kono hobin kek mak mentuo

Dea berkata...

alololo..comey nyer baby2 nih... :P

Suhami Ahmad berkata...

Dea ; Comel macam atok kan...Hihi