Selasa, 18 Januari 2011

--> Pose Slumber Laptop CONTEST!!!

salam

daripada korang duduk depan laptop facebooking je
jom join contest ni

AMBIL GAMBA KORANG POSE DEPAN LAPTOP
(*pose macam mana pun diterima)
THEN BUAT SATU ENTRY KAT BLOG &
POSTKAN KE iGossip
 
 
So, atok pertaruhkan muka mintak penumbuk ni
 
 
 
 
 
 
 

Atok tagged pado :
1. Cucu kesayangan atok
2. Cucu manjo atok
3. Cucu hiperaktif atok
4. Cucu pemalu atok
5. Sumo cucu yang terbaco entry ni


^_^

6 ulasan:

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha...muke sengal...

wannurfazrini berkata...

ewahhh , mmg selamber habiss . btw goodluck :)

Suhami Ahmad berkata...

KUREKURE COMEL : :P

Suhami Ahmad berkata...

wannurfazrini : Kih kih...doa an atok yo...

SnowladieS berkata...

fuyooo! atok masok ler majalah maskulin :p

Suhami Ahmad berkata...

SnowladieS : Haish, sogan lah atok...dah tuo

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih