Khamis, 27 Januari 2011

Audit JPM bakal menjelma

Sob...sob....Lopeh rayo cino ni audit JPM nak datang. Untuk apo? Untuk mengaudit lah. Tadi atok baru terimo dokumen yang diperlukan untuk pengauditan kewangan bagi tahun 2010-Bulan Januari 2011. Atok pun baru 2 tahun kek sini n selamo atok bekojo kat sini tak ponah laie Audit JPM datang. Setakat Audit Negara dengan Audit AG tu adolah. Ntah apo lak mimpi eh nak datang.

Sebak punyo sebak, ado 3 pages senarai dokumen yang diperlukan. Bengkak urat saraf otak atok pasni. Dalam senarai yang 3 muka surat tu ado 84 dokumen nak kono sedio! Adoiii....Dugaan betul. Tapi atok hanya anggap diorang datang bukan nak menghentam atok, tapi nak memperbetulkan kesilapan kalau ado terlopeh pandang ko kan. Iyolah tu tok. Dah lah, maleh atok nak menaip laie. Mood tu macam tibo-tibo dah lari. Hilang napsu nak bercoti den.

Busy

4 ulasan:

CahayaCintaIlahi berkata...

pergh chaiyok2 atok ngeee ;)

blog-tips-kurus berkata...

bestnyeeeeeeeeeeeee!!
rupenye ade Aud JPM yek?
Ape bezanya dgn AG & Aud Neg?

*Aud AG paling bagus bile aud kewangan sebab depa pon praktis.

Suhami Ahmad berkata...

CahayaCintallahi : Alo.... :(

Suhami Ahmad berkata...

blog-tips-kurus : Audit AG tu utk eSPKB. Audit Negara tu kewangan. Audit JPM tu kewangan + perakaunan + Pengurusan....banyak tu :(