Rabu, 15 Disember 2010

Desperate Housewife

Tu dia. Atok saja letak tajuk camtu kasi orang seloroh donia tetibe sesat kat blog ni dengan google perkataan "desperate housewife". Tapi tajuk sebenarnya adolah "Suhami yang terdesak".

Atok tengok si Suhami ni dah tak reti nak dok diam dah sejak Undian Blog Baru Pilihan 2010 dibuka Isnin aritu. Kejap ke hulu kejap ke hilir kejap tertonggeng kejap menangis sorang sorang kejap lagi main kejar-kejar ngan kucing. Atau risau sangat nih.  Mungkin tertekan sebab Apo2 Yolah kini berada di kedudukan hujung tanduk.

Hanya top 5 akan layak ke peringkat seterusnya each group tapi kedudukan Apo2 Yolah yang kini berada di kedudukan ke 5 hampir tergugat dek blog yang berada di kedudukan ke 6, 7 dan 8.  Point amat rapat!. Gara-gara terdesak tahap Altromen Taro, si Suhami sanggup buka akaun fbnya dan dengan selamba babun memberi komen kat wall Abang Najib dan Yunalis Barai Zarai.


Berikut adolah bukti-bukti keterdesakan si Suhami.


Amacam??

Terdesak tak??
 So kalian, atok nak nasihat kat sumer. Atok nak berkempen habis-habisan bagi pihak si Suhami ni. Sesapo yang jadi folower apo2 yolah, like apo2 yolah, silent reader ke apa ke....please...please voting blog apo2 yolah di www.bpm-undi.blogspot.com now! Cari nombor 64 then klik vote. Wajib! Huhu. Atok bukan apo, atok takut lepas ni si Suhami tu buat kerja lagi gilo pulak. Takut pasni dia pasang bendera kempen kat tiang lampu sepanjang highway LEKAS atau PLUS. Sebagai langkah berjaga-jaga, baik korang undi. Undian dibuka isnin aritu dan akan berkahir jumaat ni jam 7 pagi.


Undilah dengan ikhlas....
^_^

10 ulasan:

ms. lappy =) berkata...

ituu namenye usehe tangge kejayaan.. kan ? kan ?

Unknown berkata...

hahaha...fy da vote!!

blog-tips-kurus berkata...

mmm..(tggu lunch baru bole komen ni. ade yg sensored ke tok makenye my ofc blocked?!)

Syor Aud A/Bgsa:
p nyebok kat wall Anwar Ibrahim, Suu Jyi, toke wikileaks, Zack-toke FB, LisaSurihani, HamisJalikha, ArielP.pon...
(sape2 je yg agak2 b'profil tinggi)

Kenzo@MrConteng berkata...

mak aihh! tu betul2 tuh... hihi... habis la den~

Unknown berkata...

ms. lappy : Boto tu ms. lappy. si Suhami tu sanggup buek apo yo untuk pemes..ish ish...

Unknown berkata...

CheQ PP JoY : Mokasih Fy

Unknown berkata...

blog-tips-kurus : Hihi...ado2 yo cu blog-tips-kurus nih. Tapi.....atok akan usohokan ...hahahaha!

Unknown berkata...

Kenzo@MrConteng : ha....sapo makan cili dio teraso podeh...atok tak tahu....hihi

Zul Avazanto berkata...

atok..dah undi atok..plz undi sy jugakk k??pilihan 10,361...gud luck^^

Unknown berkata...

Nismo BluebirD : Mokasih...ok2 atok undi sekang gak eh ^_^

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih