Rabu, 10 November 2010

Day 3/Day 4_Sabak Bernam November


Maaf ler baru nak hapdet hari ke3. Walhal arini dah masuk hari ke4. Ini semalam punyo cito la ni. Tak sempat nak hapdet sebab aku jadi ulow sawe 24 jam kelas pagi petang siang malam.  Takdelah pagi petang siang malam sebenarnya. Kelas sampai tengah hari je. Petang tu kelas sendiri. Ingatkan nak joint rombongan cik kiah pergi melantak mee udang, tapi dah siap2 melantak dalam mimpi. Takpelah, takde rezeki.

Hari ini pulak dah masuk day 4. Esok dah habis. Tak ada apa-apa yang hebat dan mantop pun untuk diceritakan pada hari ke 4 ni kecuali nak puji sambal belacan kat kafeteria IPN ni memang walaweh. Sodap!! Pasni rindu lah nak mamam sambal belacan kat kafe IPN lagi.  Petang tadi tak ada kelas, macam biasalah aku berhibernasi kejap.  Malam pulak ada kelas. Nasib baik kejap je. Baguslah Cik penceramah tu. Pempaham je situasi kami disini. 5 bintang untuk Cik!

Lepas kelas keluar kejap p melantak char kue teow kat luar + Nescafe. <----melantak serah kat kau
Balik pastu hapdet blog, jalan-jalan blog pastu packing. Esok balikkkkk!!!!
Somban! aku datang!!!!

Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih