Ahad, 28 November 2010

Apa kata kakitangan Apo2 Yolah atas kejuaraan Nonor! part 2

angkaSAWAN, Dulu & Sekarang
                                        

"Atok tumpang gembirolah sobab Nonor berjayo menjadi ikon Apo2 Yolah pertamo.  Sumo adolah juaro. Tapi memandang an prinsip ikon Apo2 Yolah hanyo seorang yo, mako hanya sorang terbaik dipilih dikalangan terbaik. Tahniah Nonor dan sumo posoto!"







Bersama Tok Wan (kaunseling)


"Mulo-mulo Tok Wan tak sodar langsung dongan kehadiran Nonor. Orang cakap apo, colah gigi? Ha...sojak Tok Wan diberikan tanggungjawab oleh si Suhami untuk bagi tugasan kat diorang, baru Tok Wan tahu dengan kehebatan Nonor menulis! Ekau jadi diri sendiri. I lioke bebeh!"





Bersama Abang Joe (email )



"Abang Joe sependapat dengan Atok ngan Tok Wan. Abang Joe paling suko entry Nonor yang keduo, 'apabila aku remaja dulu, pernah sekali aku...'
Kalau nak ikut an Abang Joe pun ponah alami salah satu situasi lebih kurang samo dongan Nonor. Tu yang Abang Joe dapat feel. Apo pun, yang lain sumo hebat-hebat!"





Belajar Bersama Cikgu Nasir




"Tahniah kerana menjadi Apo2 Yolah Next Top Icon!"









Petua Kak Milah



"You make it girl! Kak Milah nak ucapkan tahniah kat Nonor. Dah diangkat sebagai ikon Apo2 Yolah tu, jangan lupa selalu hapdet wokey. Kak Milah nak kena dapatkan tips dari you lepas nih.  You're been watching now girl! Tahniah jugak pada finalist "








Auntie Mei Mei dan English



"Kongratulasyen gurl kos yu mek it into fainal. Auntie fil so praout of yu. Now yu are de ikon ma. So plis kontiniu yor blogging aaa. Kip ap yor work en de way yu wraiting. Shuwe yu wil sakses. Even auntie so sed kos mai feveret kontesten is eliminet, bat tribe are spoken!"







Statistik Ujang



"Puak sudah bersuara. Kamu adalah juara. Ujang ucap yang terbaik untuk kamu. Bermula dengan peratusan yang rendah dan meningkat dari minggu ke minggu. Lonjakan paradigma menghasilkan pola garisan ke atas sentiasa. Dan entry kamu yang terakhir jelas-jelas lahir dari lubuk hati kamu. Tahniah Ujang ucapkan."

5 ulasan:

ShaLLeyShaLina berkata...

comel2 je KAKITANGAN apo2 yolah ni tauuuuuu haha

NUR HIDAYAH berkata...

Shalley : tahu tak pe...ramai dan comel lak tu..hehe..apo2 yolah atok..hahha

Suhami Ahmad berkata...

Alina : Paling comel atok la kan kan kan...hehe
Nonor : Hehe. Thanks. Sumo kakitangan kirim salam

SnowladieS berkata...

hahahaha klaka pondan tu ha :p

Suhami Ahmad berkata...

SnowladieS : Pssttt...Auntie Mei Mei tu wanita sejati tau...awww.

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih