Sabtu, 30 Oktober 2010

Nesvita Calciplus Milk




Korang nak tahu apa menu sarapan pagi atok? Jawapannya adalah cekodok pisang, lempeng arab, nesvita! Ini atok bukan nak promote ke ape ke. Tapi ini hakikat. Atok ni jenis yang kelam-kabut bila nak pergi kerja.  So, setakat nak makan mee hailam masa sarapan pagi tu, confirm lah aku sampai opis pukul 8.45 pagi. Lepas tu, big boss amik rotan lidi penyapu kasi kejar aku satu opis sebab lewat. So, dengan Nesvita, atok menjimatkan masa selain mudah disediakan.  Sekali teguk je, atok dah dapat sumber nutrien yang diperlukan.

Tapi kali ini, nestle cuba perkenalkan SUSU NESVITA CALCIPLUS khas untuk kekuatan tulang.  Kat bawah ni ada beberapa soalan tentang
tulang-belulang kita. Tulang pun ada kaitan dengan Nesvita ye cucu-cucu den sekalian.

1. Adakah kalsium sahaja yang menyebabkan tulang korang jadi kuat?
TIDAK. Korang juga memerlukan kombinasi nutrien seperti fosforus, magnesium, zink, vitamin C and D yang hanya boleh didapati di  SUSU NESVITA CALCIPLUS.

2. Bolehkah kita mengurangkan kadar pereputan tulang?
BOLEH. Dengan SUSU NESVITA CALCIPLUS, ianya telah diformulate secara saintifik dilengkapi dengan CALCILOCK untuk mengekalkan kalsium kekal di dalam tulang.

3.Bolehkah kita mengelak dari pereputan tulang?
TIDAK. Tapi kita boleh melewatkannya dengan SUSU NESVITA CALCIPLUS.

Kalau berminat belilah.  Sebelum beli, apa kita perlu buat dulu cucu-cucu den sekalian?
Ha apo?? keluarkan duit kat ATM dulu?
Salah! salah!......sebelum beli, kita kena semak label dulu. So, maklumat lanjut klik DISINI

2 ulasan:

CeeKeen berkata...

so, tulang atok ni kuat la yerr...??pagi2 minum nesvita..hehehe..

Unknown berkata...

CeeKeen : Aih, orang kampung koba tulang bosi urat dawai.....atok larikkkk

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih