Khamis, 21 Oktober 2010

ANTI Cycle 1_Challenge 1~Nonor


Ini adalah post melekat yang akan melekat sehinggo 21.10.2010. Sila sekerol down kursor anda ke bawah untuk bacaan yang hapdet.

 OLEH : NONOR
(Jika jang suko kek nonor ni, sila klik "like" @ UNDI MASUK @ undi di poll sebelum 21.10.2010 jam 12 tengah hari)

ITS ME

Im just an ordinary person , simple but
nice yang hidup dalam kesederhanaan, dan telah diberikan pendidikan dan hal keagamaan yang sempurna oleh kedua ibu bapa...dilahirkan dalam kelumpuk keluarga yang harmonis, dan cukup kasih sayang..alhamdulillah..tapi bukan hal keluarga yang nak aku hebah macam juru hebah kat sini, apa yang aku nak bagi tahu adalah keunikkan atau dalam bahasa mat sallehnyer I'AM UNIQUE, so tak tahulah pada pandangan ko orang aku unik ke tidak tapi ini lah aku!!...i'am unique ni dibahagikan kepada 3 kejenisan tentang aku, pertama kehobian aku, kedua tabiat aku dan ketiga perangai aku..so...saksikan lah picture2 menarik tertarik memang ddbbomm untuk tatapan atok dan ko orang ye?
coz of i'am unique and im proud of it!!

KEHOBIAN AKU

Hobi baru Nonor menjadikan suratkhabar sebagai memori atau something yang memorable untuk disimpan semasa Nonor travel kemana-mana hotel semasa berholiday..so, tak unique sangat lah kalau amik shampoo, losyen atau logo hotel untuk dibawa pulang sebagai kenangan...!!
maybe unique or weird..but i'am proud of it..hobi alaf baru..!!

Apa jenis product pun yang nonor guna jikalau sesuai dan kekal dengan nonor, akan disimpan sebagai koleksi dengan kotak-kotaknyer sekali...
pelik?unik?coz of that i'am proud of it!!
Berbaloi-baloi..!!

Hobi baru yang nonor baru nak berjinak-jinak adalah sukan yang agak extream something like ATV, paintball,rock climbing, horse riding..but tahun ini activity ATV sahaja yang dapat dilaksanakan..yang lain ntah bila nak buat..masa terlalu mencemburui...!! tak semua perempuan suka activity lasak?pelik?coz of that nonor unique and i'am proud of it..!!
hahaaha..bila lah tak proud ni??

TABIAT AKU

Kalau nak tahu, nonor bukan pencinta susu tapi pencinta soya..rasa nak vomite je kalu minum susu yang real bau susu tur..but kalau susu F&N or susu yang diletakkan perasa ok lagi..dan tabiat nonor pantang ada coco crunch akan tuang soya, bukan susu!!!
pelik?unik?hahaha..coz of that i'am proud of it..!!
jangan pelik setiap entry letak title atok bagi..
hahahah coz of ini lah aku yang pelik..!!

Kalau tido WAJIB pakai sarung kaki..ntah tabiat ni dah bertahun..
dan kalau nak tahu..nonor mandi akan jirus kaki dulu baru ke badan..
pelik tapi benar..coz of that i'am unique.
* tak kan aku nak pose pic mandi lak kat sini kan? hehe mau atok tak tido malam kang..!! hehe *
Selain itu kalau nak tahu nonor tak pakai jam tangan..ntah kenapa kalau beli dan pakai mesti tak sampai seminggu jam tangan akan rosak..biasanyer jarum jam akan mati...fobia sikit kalau nak pakai jam!! but teringin gak nak beli dan pakai bila tengok orang lain pakai..dan juga kalau ke panggung wayang kebanyakkan nyer gemar cerita hantu and action dari love story..ntah ar..ini lah aku..leh tengok tiket wayang aku memang kebanyakkannyer begitu!!


PERANGAI AKU

Huh perangai aku ni sensitif sikit..kekadang mengelabah, but then cool balik setelah berfikir..pantang dicabar, dan dikutuk..but take it as positive je ok?dipendekkan story, ada satu cikgu aku dulu suka marah aku sebab aku degil and buat kerja sekolah tak cantik tak macam kawan aku, pelajar kegemaran cikgu aku ni..dia kata ko nak ke duduk kampung chokro?kawin dengan orang kg chokro?kerja kat kg chokro?huh?kalau ko degil macam ni sampai bila pun duduk je kg chokro tak berkembang minda dan kehidupan..
( Kg chokro nama kg aku yang unique and im proud of it..:D )
wahhh hebat cikgu ni...but terima kasih padanyer...kalau tidak kerana dia aku tak jadi seperti sekarang..walaupun aku belajar takat sampai kolej just amik sijil jek..tapi alhamdulillah...aku buat keluarga bangga dan senangkan mereka..!! amin and alhamdulillah..berkat restu orang tua juga.
kawan yg cikgu aku puji selalu tu now days kat kampung jek..tak kisah lah kat mana pun..but aku buat anjakan paradigma pun kerana mulut cikgu tu juga!! terima kasih je ler ;D



Kalau nak skodeng gambor-gambor aku, korang skodeng kat SINI
Happy ever...its me, im unique and proud of it..!!!

Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih