Isnin, 27 September 2010

Apo2 Yolah Next Top Icon Stage 1_Sample

Ada yang tanya macam mana step nak joint? Ok, untuk stage 1, kalian hanya buat entry kat blog kalian iaitu portfolio cam kat bawah ni je. Then post URL kat ruangan komen kat blog SINI. Itu saja untuk stage 1. 30 portfolio terbaik layak ke separuh akhir. Hantar portfolio ni sebelum 15hb 10.2010.



Amat Scuba
24 tahun
Pelajar
Putrajaya
"whatever"

saya taggedkan pertandingan ini kepada
1. Joyah
2. Kulup
3. Endut
(kawan2 dalam blog list korang la)

Moh kita meriahkan pertandingan ni. Singgah la blog "INI"

p/s : "INI" tu paste link ini 
http://anaknegori.blogspot.com/2010/09/game-is-start-now.html
(untuk paste link tu klik pada Link kat toolbar)


 Camne nak buat??

step 1 :  buat entry cam biasa kat blog kalian. Entry tu ada gambar, nama famous, umur, lokasi, pekerjaan dan trade mark. Kat entry tu promote2 la sikit pertandingan ni. letak link apo2 yolah kat entry tu. Camne nak letak? Ok, korang nampak tak Link kat tool bar tu? Klik situ then paste URL pertandingan ni.





step 2 : Post entry tadi macam biasa kat blog kalian. Then pergi page utama. Klik pada tajuk yang kalian post tadi. Akan URL keluar macam ini .




step 3 : copy tang URL kat atas tu then paste kat ruangan komen admin supaya senang admin semak penjointan penyertaan korang.




step 4. Tadaaa!! post kat komen admin. Dah siap. Tapi kena patuhi 3 syarat. Follow, tagged pd 3 kawan dan copy banner untuk paste kat side bar blog korang. Apa2 kurang jelas lagi tanya kat komen/ shoutbox.

Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih