Jumaat, 26 Mac 2010

25 Mac 2010_Format Baru


Salam 1Malaysia, Tinggal lagi kurang 13 jam untuk mengundi, tapi rasa2 tak akan ada perkembangan terbaru kot. "Balik kampung tanam jagung still leading". Baiklah, sekarang ni (tetibe ayat aku skema ni pehal) kita cuba untuk mencorak tema yang blog anak negori ini akan paparkan sebagai trademark blognya.
Pencadang pertama : Saya cadangkan setiap hari kita adakan segmen yang baru.
Blogger reply : Ok gak cadangan ngko tu...tp...setiap hari?? ko ingat aku ni editor majalah mangga ke apa nak taip2 tiap2 ari...Tapi cadangan anda masih lagi bernas...Next!
Pencadang pertama menyampuk : Kalau tak hari2 pun, setiap isnin-jumaat, ok what??
Pencadang kedua menjawab : Ok per, so sabtu ahad ngko berhibernisasi r...Hari rehat ngko..
Blogger reply : Wah wah pencadang kedua, excited nampak! Tapi boleh dipertimbangkan..Ngko bagi cadangan ape lak??

Pencadang Kedua : Cadangan ditutp...theheeee

Blogger reply : Hantu ngko!

Pencadang kedua : Gurau je arhhh! nak gurau2 sket pun x leh..*ngajuk Baiklah, cadangan aku kita buat setiap hari isnin-jumaat lain2 segmen,macam kalau hari Isnin segmen lain...Selasa segmen lain...N so on..Tapi dalam masa yang sama ko kena arr update ko punye digital diari dalam ni..Tak payah panjang2, cukup2 rasa je..Ok?? *muncung still cembeng sebab merajuk lagi.

Blogger reply : Ok, bagus idea ngko...cadangan yang bernas..so, segmen apa yang aku nak buat tiap2 hari workdays tu? segmen masak-memasak? Silap hari bulan meletop dapur org sebab membaca segmen aku bagi tips salah..
Pencadang kedua : Ngko ni boleh tahan ngok gak kan? Bagilah segmen2 yang ko rasa serasi bersama..Macam segmen belajar bahasa negori/segmen kronologi bergambar, segmen berita minggu ini, segmen petua org dolu-dolu, segmen email pilihan minggu ni, segmen tazkirah, segmen mekap memekap...*errr yang last skali tu abaikan..

Blogger reply : Ha! bagus gak idea ngko tu pencadang kedua..Geliga gak kepala ho ngko kan? Tak gitu pencadang pertama?.....pencadang pertama?...pencadang pertama!!!!

Pencadang pertama : ya! ya! saya amat berbesar hati untuk melantik pencadang kedua jadi Biro Kesihatan dan Jasmani...*mamai baru bangun tido (T_T')
Blogger reply : Ada yang nak kena paksa makan racun rumpai ni kang...Ye, aku amat bersetuju dengan cadangan ngko pencadang kedua..so, kita akan mulakan minggu depan..amacam?

Pencadang pertama dan kedua : set bro! Good luck!

2 ulasan:

i.n.t.a.n.o berkata...

yela..yela..mcm la aku xtau motif isnin-jumaat tuh kn?em aku paham..hrpkn 1-2 xsompek do nk type pnjg lebar...jd type la dr 8-5..sbb blog ini x d blok kn pon oleh c pghntar emel DONGT ;p

Unknown berkata...

hohoho.....xpo2....seyh akan berusaho

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih