Isnin, 18 Januari 2010

18 Januari 2010_Pagi vs Mengutuk

Selamat pagi Pagi ni aku nak mengutuk sikit. Pagi-pagi dah mengutuk. Bukan apa, kalau pagi-pagi mood aku tak baik mesti aku nak mengutuk. Kalau tak mengutuk tu, mood aku ok ler pagi tu. Ok fine, suhami jgn ulang banyak-banyak..... Aku datang keja awal arini. Macam biasalah, bertepek keje atas meja aku. Nak tak nak kene setlekan 1 per 1. Aku direct call Kak Ros merangkap setiusaha Kelab untuk bincang pasal percuti hari keluarga di Hawaii

...er...yg Hawaii tu tipu. Orait, bincang punya bincang kami nak buat balik hari je, mean x bermalam memandangkan nak cut cost. Ok, sume tu boleh setle just nak shaping mana2 yang patut.
aku hangin tol ngan ko ni. Suka2 ati ko je tembak gigi palsu moyang aku!
Aku hangin tol arini (tetiber). Aku merangkap ceti halal Kelab ni serba salah menjalankan tangungjawab. Isu isu isu. Macam haram. Kesnye mcm ni. Ada la sorang dua ahli kelab tak setuju aku beli hadiah penghargaan for those yang baru dapat baby tak kira suami/isteri yang menjadi ahli kelab. Then, isu isu isu. Isu hangat sedang diperkatakan. Tak puas hati sebab dia ingat hanya anak sulung saja layak dapat hadiah penghargaan. Yang askar2 selanjutnya selepas tu tak layak.
Aku tak puas ati dowh. Bukan sebab aku tak dapat hadiah tu. Sebab aku ler yang p beli hadiah tu. So, ahli ni tak puas hatilah hadiah tu nak kasi kat semua baby baru lahir, nnati dia cakap duit kelab makin kurang n kurang. Pastu complain lak cash flow kena bagitahu ahli dulu klu nak beli sesuatu. Mean klu nak keluar duit kena gtahu ahli. Macam cibai dowh.
Apa gunanya Ceti/AJK/Bendahari klu 100% nak dengar cakap ko? Apsal ko x jadi Ceti/AJK/Bendahari sendiri? senang.....Pastu ada pulak yang jadi duri dalam daging. Depan macam malaikat belakang macam tutttt.....Bawak mulut cerita kat sume opismate kesah2 x betul...Apa kes ni?
Keje aku sendiri pun dah berlambak. Nak layan karenah ko lagi. Tak puas hati ni la tu la. Ada ko bayar aku untuk jadi Bendahari Kelab ni? Ada? Ada ko kesah pasal bebanan yang aku tanggung sekarang?? Ada??woit! aku cakap dengan ko ni! ada?????? (penyakit kentut berdarah aku dh sampai) Ok, sebelum apa2 berlaku, baik saya mengundur diri (tetiba sopan)

2 ulasan:

i.n.t.a.n.o berkata...

Good job bro. Aku nak jadi follower ngko ~ tolgla bro...plzzzzzz ;p

Unknown berkata...

x leh!....bahahaha
terharu :')
ada gak sekerat dua kerat insaniah jd folower...

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih