Rabu, 18 Julai 2012

Wordless Wednesday # 28



klik [SINI] untuk maklumat lanjut

14 ulasan:

zazaw berkata...

atok beli satu
yang free bagi zazawwwwwwwww

Mr.She berkata...

wahh. tp x penah teringin pun nk mkn chicken foldover ni. cam x best je. lalala :p

Ca Cik Duyung berkata...

teringin nk rasa tp member ckp rasa sos bawang putih tu..xjd ar...ca anti bawang sikit..erk!

LadyBird berkata...

xnaklah... huhuhuhu.. aiskrim lg best.. atok belanja pls....

Noor berkata...

x pi mkn lg pun..kupon dah ada ni..emm..nk ajak sapa teman pun xtau..

dyabunga berkata...

atok beli lah lah satu..yg free tu bg dya.hahah

Azham Vsvc berkata...

alamak...sy tak nak makan Mekdi lagi....takut hehe!

Suhami Ahmad berkata...

zazaw : Meh meh....

Suhami Ahmad berkata...

Mr.She : Haish, mana tau tak best...huhu

Suhami Ahmad berkata...

Ca Cik Duyung : Atok suka bawang putih...erk

Suhami Ahmad berkata...

LadyBird : Haiyooo..await suma x suka chicken foldover ni...ngeee

Suhami Ahmad berkata...

Noor : Ajak atok. Ajak Atok. Hihi

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Meh meh

Suhami Ahmad berkata...

Azham Vsvc : Await x mau makan mekdi lagi. Cer cite

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih