Rabu, 2 Mei 2012

Wordless Wednesday # 20


Child in front of : Hey, he is taking our photo. Say chessssssssssssssssee.....
Uncle : Errr kids....this is not what you thinking.   (T_T)

pesanan ini dibawakan khas oleh : Eternal Smiles

18 ulasan:

Aziela berkata...

Wah, wah... Hensem nampak rumah baru atok nie... Cayalah...

Munnafendy berkata...

ala buat2 je amik gmbr...hahahaha

Novelgurl berkata...

hahhaa..wordless~

teacher bonda berkata...

lama tak terjah atok..dh ada rumah baru. I like!

Mr.She berkata...

gambau kt fesbuk smlm? kehkeh

little daisy berkata...

ala budak2 nie... ^_^ camner la pak cik nk wat keje ni...

umie mia berkata...

hahahaha teringat ummie masa kecik2 dulu mmg igt itu cameraman

chii berkata...

ahahah..dulu masa kecik2 pun..chii ingt org ni nak amik gambo gak..tp xde la sampai nak pose dpn cam mcm tu..

dyabunga berkata...

haha..dulu dya ingtkan camera..pernah buat cm tu..hahaha

Suhami Ahmad berkata...

Aziela : Kan. Lebih kecil dan terampil...eh

Suhami Ahmad berkata...

Munnafendy : Itu spontan tu

Suhami Ahmad berkata...

Novelgurl : Kan

Suhami Ahmad berkata...

teacher bonda : Haah, lamo TB tak singgah umah atok

Suhami Ahmad berkata...

Mr.She : Wupsss....hik hik

Suhami Ahmad berkata...

little daisy : Somel kan...

Suhami Ahmad berkata...

umie mia : Lorrr...ummi pun same? hik hik

Suhami Ahmad berkata...

chii : Yelaaaa ni... :P

Suhami Ahmad berkata...

dyabunga : Kantoi.... :P

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih