Selasa, 19 Julai 2011

Jumpa Mak Datin

Assalammualaikum dan salam sejahtera,



Tu dia tuan puan...sapa pulak yang jumpa mak datin ni. Macam ni, atok dan team kelab kesurec telah pergi ke tutttt untuk meeting pasal festival hari raya untuk jabatan atok bulan sembilan ni. Festival konsep ala-ala melodi raya. Opis kau ado? *matiler riak

Nasib baik datin takdo. Kalau tak, mendapat ko. Datin bercuti dan diganti oleh PA dia. So, kami pun terus jumpa PA dia bincang pasal rate untuk makanan, dewan, set karaoke dan sebagainya.

Bincang punya bincang, rate untuk harga semua dah dapat. Abess la, lari bajet. Masalahnya pagi tadi sebelum jumpa datin, atok ado emailkan anggaran rate sekepala untuk festival tu nanti kat semua ahli kelab. Itu pun berdasarkan perbincangan awal kawan atok  dengan datin sebelum ni. Tup-tup pergi sana dah naik pulak rate dia. Siap ada gomen tax lagik. 

Bila dah dapat sobut harga, memang lari sikitlah anggaran tu. Nak tak nak  petang nanti kena meeting balik pasal menatang ni. Nak tetapkan caj sekepala yang sebenarnya. Mencabar tul kalau jadi AJK ni. So those yang selalu condemn tu, silalah hargai pengorbanan kami. Kesian. Hari-hari sehelai rambut gugur. Kalau setahun? Bukan 365 helai gugur? Kompem Yung Namm Hair Care punya sales meningkat tahun ni.




Abess la....rambut aku gugur lagik
Ok lah atok tak sempat nak mencarut lelebey, ni pun curi waktu kojo! Tataaa.....................

10 ulasan:

teacher bonda berkata...

tu la kan tok..ada org x appreciate pon yg ajk wat. tau nk kutuk je. bl suh join ke suh jd ajk ke, x nk la plak kan..hampagas betol kn..:)

faiz berkata...

sekeh je kopalo org yg suko condemn tu....hehe

Mak anak tiga berkata...

hehe manusia mcm2 kan~~

blog-tips-kurus berkata...

aik? atok jadi AJK kuat Puspanite ke? huuuuuuuuu....!

Tanpa Nama berkata...

alahai sian atokk..ish3 smpt g curik tlng erk

Unknown berkata...

teacher bonda : Itu yang atok tak puas ati...tak reti bersyukur

Unknown berkata...

faiz : Kalau lah atok dapek...huhu

Unknown berkata...

aesh came : Itu baru sikit aesh came

Unknown berkata...

blog-tips-kurus : Haih. PUSPANITA apa...atok belum convert lagik

Unknown berkata...

Novelgurl : Hihi...itupun terlewat dari sepatutnya atok publish

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih