Sabtu, 9 Julai 2011

Fakta Menarik

Lipas boleh hidup 9 hari tanpa kepala, dan akhirnya akan mati kerana kelaparan.





Jangka hayat seekor pepatung (dragonfly) hanyalah 24 jam sahaja.





Secara purata, seorang budak yang berumur 4 tahun akan bertanya 437 soalan sehari.





Kuku kaki mengambil masa 6 bulan untuk tumbuh dari paling bawah sehingga ke hujung kuku.




Daya ingatan seekor ikan hanyalah 3 saat sahaja.

16 ulasan:

faiz berkata...

3 saat je..kejap sgt..

Atiqah Wadiah berkata...

budak2 mmg byk tanya soklan tp x tau plak smpy 437 sehari..huhu

kaizen berkata...

menarik nih jom la pomot kat sini

http://mhs-kaizen.blogspot.com/2011/07/promot-blog-secara-percuma.html

The ModERnMoZaRT berkata...

gile kejap..3 saat..patut ar ikan tak boring duduk aquarium,haha

RATU QASEH SAIFUDIN berkata...

gila banyak!..smpai 437 sehari!..hhahaha!..

Miss Y and Her World berkata...

patutlah banyak budak yang kena dera ye. penat nak menjawab soklan nya. hahahaha ;)

Muka Macam Kau? Sorry, Aku Tak Pandang
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

anisyafrina berkata...

Uisssyhhh! biar betol...byknye soalan! huhu~

chii berkata...

part budak2 dok tanya soklan tu yg xleh take it..aduhai..sure dia akan byk tanya semua perkara yg dia tgk kan :)

Suhami Ahmad berkata...

faiz : Haah, 3 saat je

Suhami Ahmad berkata...

Atiqah Wadiah : Macam manalah diorang boleh kira ek

Suhami Ahmad berkata...

kaizen : Wow, pomot ape tu

Suhami Ahmad berkata...

The ModERnMoZaRT : Kannn....short memory

Suhami Ahmad berkata...

RATU QASEH SAIFUDIN : Kok atok menjawab tu, gibab awak

Suhami Ahmad berkata...

Miss Y and Her World : Adesss...kes dera tu

Suhami Ahmad berkata...

anisyafrina : Pengsan si mak..

Suhami Ahmad berkata...

chii : Haah, atok rasa ini stage belajar kot