Khamis, 18 November 2010

ANTI Cycle 1_Finale Challenge~NONOR

Saya bermula dengan pic ini, dan saya akhiri dengan Pic ini juga, dan berharap dapat diletakkan di blog head Atok as Apo2 yolah next top icon sekiranya saya adalah top icon tersebut!


Iklan jap, jawapan saya ini semestinya ala2 memasuki pertandingan Miss World/Universe 2020 gitu, diharapkan my follower, kawan-kawan, atau silent reader diluar sana vote lah NONOR untuk menang imuniti pula ye?

;D Terima kasih.

Tajuk : Kenapa saya patut menjadi apo2 yolah next top icon

Hai, nama saya Nur Hidayah..everybody will call me Nonor@Noury, berumur 24 tahun, im single but not available :D dan saya berasal dari Johor, saya bertugas di sebuah Hotel terkemuka di Kuala Lumpur, saya memasuki Apo2 Yolah Next Top Icon kerana mahu mengenali dan mengetahui pelbagai info yang diserapkan melalui blog Mr Suhami Ahmad ini, saya tertarik, dan terus menyertai peraduan ini,

Persoalannyer kenapa saya patut jadi Apo2 Yolah Next Top Icon? ini kerana Apo2 Yolah saya boleh buat dan jadi tapi masih lagi berlandaskan lorong yang betul, iaitu positive sebagai contoh, sejak mula memasuki peraduan ini, apo2 yolah task yang diberikan oleh Atok, saya cuba buat dan sampaikan ia dengan sehabis baik, even the beginning itu saya agak terlewat untuk membuat task tersebut, tetapi itu bukan alasan kerana apa pun jua yang saya buat sama ada dalam apa-apa programme seperti ini sekali pun saya akan buat sehabis baik walau sesibuk mana pun saya, malah di kehidupan normal saya ini juga, saya anggap apa pun saya lakukan ianya adalah sebuah tanggungjawab dan cabaran yang harus saya galas, walaupun ianya hanya sebesar hama!! oleh itu saya yakin saya boleh menjadi Apo2 Yolah Next Top Icon..Sekian Terima kasih so, undilah Nonor!..;D

p/s : Moh vote saya di blog Atok, ekau boleh klik LIKE, undi di POLL atau klik UNDI MASUK sebelum hari Khamis, 25/11 jam 12 petang


Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih