Khamis, 28 Oktober 2010

iphone 3G


NI POST MELEKAT SAMPAI 31/10/2010.  HAPDET ENTRY ADA KAT BAWAH NUN.


Atok tak nak cakap banyak, tak nak merapu ntah ape2. Yang penting sekang, atok nak aim iphone 3G tu. Sesapa nak mulut dia tercengang macam atok sebab tengok hadiah yang canggih itu, moh ramai-ramai joint contest ni.




Atok : Atok nak pitam atas katil dah ni sebab nengok adiah tu.

3 ulasan:

cikani berkata...

yela cikani tlg klik..jgn pitam yeeee

Suhami Ahmad berkata...

Cikani : Mokasih la cikani....sebagai balasan, atok up traffic cucu

Dark Half berkata...

menggunakan iphone dgn cara paling cool>> ATOMIC TOM

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih