Khamis, 28 Oktober 2010

ANTI Cycle 1_Challenge 2~Peja Preshley


Ini adalah entry melekat sehingga 28.10.2010. Sila leret kursor ke bawah untuk baca entry terbaru.

TEMA : MALU
TAJUK : Masa aku remaja dulu, pernah sekalu aku...
DIOLAH OLEH : PEJA PRESHLEY
(Kalau ekau minat fanatik giler kat Peja Preshley ni, korang klik "like" @ UNDI MASUK @ Undi kat poll sebelum 28.10.2010 jam 12 tengah hari)

Masa aku remaja dulu, pernah sekali aku tersilap orang…cerita dia bermula hari ahad semasa aku duk petik-petik keyboard laptop aku ni sambil layan tagged..tengah stim layan tagged tiba-tiba ade orang bagi mesej..and add as friend…so aku ape lagi buka ar ape dia tulis….and then aku accept dia punya request sekali…

pastu aku buka profile dia dan aku tengok gambar dia… cam ni…




tengok semua gambar dia…cun siot..Korang boleh skodeng banyak lagi gambar dia KAT SINI.  heheh..so aku reply ar mesej dia…hai kak….tq 4 the add…cantik gambar akak…
hehhe..tunggu 2 minit dia reply ni dowh…



“sy bukan kakak…sy rockers…sbb sy main gitar , band boy..tu rmbt panjng…semua lagu sy layan..sbb band org kahwin…rockers..rmbut panjg sbb band rock bkn dangdut… pendekar rmbut pnjng sbb x tau knpe..pendekar dulu2 rmbt panjg…mungkin dia kakak jugak..hehehe???”


heheh..sory bro..gua silap..


sebanarnya benda ni baru jer terjadi kat aku dalam tahun ni gak….dan disebabkan sekarang ni aku masih lagi remaja so sesuailah ngn tajuk cabaran minggu ni kan…x gitu tok???

Tiada ulasan:

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih