Jumaat, 3 September 2010

Tulun! tulun!

Waaa, apo nak jadi ngan den ni? Semalam cuba try test perbetulkan ruangan "komen" sebab orang tak boleh bagi komen. Patut la 3 4 menjak ni tak ado orang komen aku. Aku ingat an aku syok sendiri layan perasaan. Rupo-ruponya den terdelete salah satu menatang kat HTML tu. Uwaaa.......tulun! tulun!

Tak leh jadik ni. Aku kena berusaha untuk mencapai tangga kejayaan. Usaha punya usaha then.....uwaaaa lagi jahanam blog apo2 yolah ni. Rekebentuk dah macam blog orang tak pergi sekolah yo. Senget sanun senget sini.  Berpanau-panau.  Camno ni? Dah terpikir ni nak delete ke blog ni then buat blog yang baru atau kekalkan yang sedia ada? Delete ke kekal? delete ke kekal? Delete ke..... KENA kekalkan yang SEDIA ADA gak! Pueh den bangkit dalam arena ni dari bawah sampai la ke tahap ni <----macam la ekau punyo blog dah beat Hamis Jalikha punyo blog.

Pehtu aku dah dok risau dah ni. Sebab blog tak semua view. Tersekat kat bahagian iklan nuffnag.  Apsal iklan nuffnag tu x kluar2? Aku dah kena pecat ke? Then aku pi gatal  pi delete nuffnag tu. Then barulah boleh keluar yang kat bawah-bawah tu. Pehtu, aku p la lawat blog orang lain, dem!!! Aku dah nak termeninggal mase tu.  Diorang punyo ikon nuffnag tu pun x klua....Habih! Habih aku!! Mana aku nak raba ikon tu



Last-last ini lo ruponye blog apo2 yolah yang terbaru. Memang takda maso nak kaler tu kaler sini dah. Sodih den.  Pueh den create page dulu satu persatu. 1hari 1malaysia 1pembaharuan.  Untuk buat sementara waktu, inilah dia. Nanti den update an dari masa ke semasa. Sodih.......terpaksa mula dari bawah balik....Uwaaa.....Omak, tolong den!

 Huuuuuuuu sob sob......
er.....berita baiknya, cucu-cucu atok dah boleh komen semula....

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis untuk berkongsi apo2 yolah dengan mereka di luar sana. Blog ini tidak mewakili mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri melainkan dinyatakan sumber diperolehi. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini. Terima kasih