Jumaat, 26 Mac 2010

25 Mac 2010_Format Baru


Salam 1Malaysia, Tinggal lagi kurang 13 jam untuk mengundi, tapi rasa2 tak akan ada perkembangan terbaru kot. "Balik kampung tanam jagung still leading". Baiklah, sekarang ni (tetibe ayat aku skema ni pehal) kita cuba untuk mencorak tema yang blog anak negori ini akan paparkan sebagai trademark blognya.
Pencadang pertama : Saya cadangkan setiap hari kita adakan segmen yang baru.
Blogger reply : Ok gak cadangan ngko tu...tp...setiap hari?? ko ingat aku ni editor majalah mangga ke apa nak taip2 tiap2 ari...Tapi cadangan anda masih lagi bernas...Next!
Pencadang pertama menyampuk : Kalau tak hari2 pun, setiap isnin-jumaat, ok what??
Pencadang kedua menjawab : Ok per, so sabtu ahad ngko berhibernisasi r...Hari rehat ngko..
Blogger reply : Wah wah pencadang kedua, excited nampak! Tapi boleh dipertimbangkan..Ngko bagi cadangan ape lak??

Rabu, 24 Mac 2010

24 Mac 2010_Sedap ngko je...hehe


Wah, sedap ngko je pi pangkah kat "balik kampung tanam jagung, kau tak ada bakat menulis"...Ha..aku tahu, ni mesti kes sebab "kisah cinta" ko direject pastu ko pangkah kt jagung tu kan??? Motip??? *larikkkk.

X ape2, masih ada lagi sehari. Esok menentukan

Isnin, 22 Mac 2010

22 Mac 2010_4 hari lagi

Cepat2!, tinggal 4 hari je lg promosi undi bakal berakhir...undian anda menentukan masa depan blog entry anak negori ni...blog entry pd masa depan bakal menjadi lebih panas! lebih hangat! lebih rangup pisang goreng acik depan umah nenek aku...dapatkan segera.....(T_T) keputusan menunjukkan "balik kampung tanam jagung" men'leading' yang lain...Adakah anda mahu saya berhenti blogging?? Adakah? Adakah sebenarnya cinta ini...bla bla bla....lagu Yuna. Tunaikan tanggungjawab anda sekarang...Peace! (n_n')